Search Site

Voor 15:00u besteld, is dezelfde werkdag verstuurd       Verzendkosten € 3,95 en gratis verzonden vanaf € 30,-       14 dagen bedenktijd       Veilig betalen via SSL

VEELGESTELDE VRAGEN


1. Hoe kan ik betalen bij Uniekekussens.nl?

In onze webwinkel kunt u betalen via Ideal, PayPal, MisterCash, overboeking of onder rembours. Voor meer informatie zie Klantenservice.

2. Op welke wijze kan mijn besteling worden verzonden?
Uw bestelling wordt verzonden met Post NL.
 
3. Wat is de levertijd?
Alle artikelen die in de webshop staan, zijn uit voorraad leverbaar - indien anders aangegeven. De levertijd is 1 a 2 werkdagen. Voor 15:00 uur uw bestelling geplaatst? Dan wordt deze dezelfde werkdag verstuurd. 
Indien u meer artikelen van een soort willen bestellen dan op voorraad is, neem dan contact met ons op
 
4. Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen € 3,95, ongeacht of deze met de brievenbuspost of pakketpost verzonden worden. Boven € 30,00 wordt uw bestelling gratis verzonden.
 
5. Ik heb een bestelling geplaatst, maar de Ideal betaling is mislukt.
U kunt de bestelling opnieuw plaatsen en opnieuw met Ideal of een andere betaalwijze afrekenen.
 
6. De website werkt niet goed. Ik kan geen artikelen aan mijn winkelwagen toevoegen en een bestelling plaatsen?
Dit kan te maken hebben met de cache van de webbrowser. Het is aan te raden om de bestelling via een andere browser te plaatsen of de cache van uw browser te legen. 
 
7. Ik heb nog geen orderbevestiging ontvangen
Na het plaatsen van een bestelling moet u een orderbevestiging ontvangen in uw e-mail inbox. Mocht u deze binnen een aantal minuten niet ontvangen, kijk dan even in uw map ongewenste post. 
Indien u geen orderbevestiging heeft ontvangen, neem dan contact met ons op.
 
8. Ik heb een klacht
Indien u niet tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling neem dan contact met ons op via de email: info@uniekekussens.nl Wij zullen dan samen met u kijken hoe de wij uw klacht op kunnen lossen.
 
9. Kan ik het artikel retourneren?
Ja, indien u binnen 14 dagen aan ons kenbaar maakt dat u het artikel wilt retourneren is dat geen probleem. Raadpleeg de Klantenservice – retourneren voor de procedure. 
 
10. Ik heb een andere vraag, hoe kan ik in contact komen met Uniekekussens.nl?
Wij zijn bereikbaar via de email.

Back to top